SEO
SEO - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Rated 5 | From 1 users.


100% målbar optimering


Vil du have flere kunder med SEO? Med Search Engine Optimization får du
flere kunder uden at skulle betale pr. klik. Søgemaskineoptimering konverterer bedre end nogen
anden markedsføringskanal, og det er den største grund til at vælge SEO frem for andre markedsføringskanaler.
Hos RiverOnline.dk har vi mange års erfaring, og er derfor et sikkert valg, når du skal være nr. 1 med seo.

Udfyld formularen og få et uforpligtende tilbud.


SEO bureau, som giver dig mere omsætning! 

Når du får gode placeringer på søgemaskinerne, stiger din omsætning.
Med den helt rigtige seo hjælp får du bedre placeringer på Google!
Det giver dig flere besøgende, hvilket resulterer i en større indtjening.


 


Links er en stor del af søgemaskineoptimering!

At få flere links til din hjemmeside eller webshop er stadig en meget stor del af søgemaskineoptimering.
Uden linkbuilding ved Google nemlig ikke, hvor stor værdi din side har. Med linkbuilding, pressemeddelelser og 
Outreach linkbuilding skaber vi flere links på den helt rigtige måde. Du kan læse mere om linkbuilding her.

 

  1. Ugyldig indtastning
  2. Ugyldig indtastning

 


Konverteringer er det vigtigste!

Når vi laver søgeoptimering for dig, er det vigtigste for os, at du tjener flere penge. Vores mål er,
at du sælger mere ved hjælp af søgemaskineoptimering. Derfor opsætter vi mål og salgssporing,
når vi laver seo optimering for dig, så du kan se, hvor meget du omsætter gennem Google. 

seo optimering


Kontakt os eller bestil tilbud

Vil du også have gode placeringer på Google? Så gør som mange andre har gjort det før dig - få et tilbud af os.
Hele vores dedikerede team står klar til at hjælpe dig til toppen, det er dyrt at lade være.

 

  1. Ugyldig indtastning
  2. Ugyldig indtastning

 


Hvordan får du succes med SEO?


Vi har foretaget mange undersøgelser for at se, om vi kan finde ud af, hvorfor mange virksomheder ikke lykkes med deres SEO, og du får svaret her!

Når vi i RiverOnline får en ny kunde, bliver vi altid spurgt: ”Hvornår virker SEO?” Sandheden er, at det er rigtig svært at svare på, og at det er individuelt. For hvad er dit succeskriterie? - 10 besøg pr. måned, eller 100 henvendelser pr. måned? SEO er en organisk proces, og derfor er det muligt at lave en kontinuerlig vækst med SEO, men det går langsomt.

Vi siger som regel, at der går 3-9 måneder, før man kan begynde at se resultater. Dvs. en stigning i besøgsantal og et par ekstra henvendelser - ikke noget voldsomt. Men de fleste forbinder succes, med rigtig mange henvendelser, og det tager rigtig lang tid at lave med SEO, og derfor skal du have is i maven, når du arbejder med det.

Men hvorfor er det, at folk ikke har tålmodighed nok? Det er nok meget simpelt, vi vil alle se resultater her og nu, og allerhelst mirakler inden for meget kort tid. Men så er SEO bare ikke vejen frem, det tager lang tid, men til gengæld kan du virkelig også høste mange frugter, hvis du giver det den tid, som det skal have.


SEO udvikler sig rigtig langsomt, men belønningen er stor!

Hvis du til forskel tager en avisannonce, så får du resultaterne af den, næsten med det samme, det giver bare ikke ret mange resultater, men de kommer trods alt med det samme. Det gør SEO resultaterne ikke. Der er rigtig mange forklaringer på, hvorfor SEO tager lang tid, og jeg vil prøve at give dig en af de mest simple her: 

Google er ikke interesseret i, at du kommer op med alle dine søgeord på få måneder. Google er jo i det hele taget ikke interesseret i, at man optimerer for meget med deres søgeresultater, og derfor tager det bare lang tid. Vi skal gøre det roligt, time for time, måned for måned, år for år. På den måde bliver det naturligt og rigtigt, og så tillader Google det, helt uden problemer. 

Rigtig mange oplever, efter et par måneder med opgang i SEO, at det går lidt tilbage, og det forskrækker en del, og så stopper man med at lave SEO, fordi det er det letteste. Men det er ikke det rigtige at gøre. Man skal have is i maven og blive ved, for der kommer nemlig op og nedgange, som i enhver anden del af livet.

Her kan du se en graf over en SEO udvikling, som er naturlig opbygget over 3 år, og som i dag genererer over 50-100 leads til virksomheden hver måned, på ordre mellem 20-500.000 pr. stk. 


PLACERINGER OPNÅET PÅ GOOGLE:

seo

BESØGSANTAL FRA GOOGLE/SEO:

seo
Dette er det samlede besøgsantal målt pr. uge, som kun kommer fra SEO (Google Organic) i perioden på 3 år.

MÅL FRA GOOGLE/SEO

seo
Dette er det samlede antal mål (konverteringer) målt pr. uge, som kun kommer fra SEO (Google Organic) i perioden på 3 år. 
(i første kvartal 2015 er der lavet en ændring i formularen på kundens side, som gør at de får lidt færre henvendelser, men flere med høj kvalitet)

Graferne taler for sig selv, og man kan tydeligt se, hvordan tingene hænger sammen. Og det er ikke et enkeltstående tilfælde. 90% af alle vores kunder, som har været kunde i over 1-2 år, har oplevet det samme. Men det kræver, at man stoler på sin partner, og har is i maven.

Hvis du skal have succes med SEO, skal du vælge en partner, som du tror 100% på, og så skal du holde fast i dem, både i medgang og i modgang. Så har du rigtig gode chancer for at få succes med SEO.



Udfyld formularen i bunden og få et uforpligtende tilbud på SEO



Gode SEO Tips:

Hvis du gerne selv vil lave dit SEO, vil vi her prøve at give dig 7 tips, som kan hjælpe dig på vej til at få lavet god SEO.

1. Title tags

Dine Title tags er det vigtigste i SEO, og de skal have al den opmærksomhed, som du kan give dem. Title tags er et af de klareste signaler til Google om, hvad din side omhandler, og der skal skrives unikt til hver enkelt side på dit website.

Har man et stort website, kan man godt lave Title tags, som er automatiserede, dvs. har du 10.000 produkter, er det næsten umuligt at lave dem alle unikke, og så arbejder man som regel med automatiserede Title tags generatorer. Dette skal man dog som oftest overlade til de professionelle.

Et Title tag står øverst i din browser. Du kan ikke se det på selve siden, men kun øverst i din browser. Title tagget er din overskrift ude på Google, og den skal indeholde det søgeord, som den enkelte side omhandler. Søgeordet skal stå så langt fremme i teksten som muligt, og man må gerne kombinere det med andre søgeord, som passer til den enkelte side.

På denne side kan du se, at vi har søgeordene SEO, SEO Bureau og SEO tilbud med. For at få den maksimale udnyttelse af værdien i Title tagget skal søgeordet helst stå, som det søges frem på Google. Det kan dog godt lade sig gøre at blive synlig på f.eks. ”SEO Nørder”, selv om ordet ikke fremstår sammensat i Title tagget, dette kræver dog lidt ekstern SEO, og det skal du bruge hjælp til. 

Du kan få yderligere hjælp til at lave dine Title tags med vores gratis title tag tool, hvor du også kan skrive mange Title tags ind, gemme dem og eksportere dem alle til Excel, hvorfra det er nemt at føre dem over på din webshop eller hjemmeside. 

Klik på dette link: title tag tool og prøv vores vores title tag værktøj

2. CTR optimering 

CTR optimering er en stadig større voksende del af SEO. Vi har set flere beviser på, at en høj CTR har indflydelse på dine placeringer på Google, og det er derfor en del af SEO, som man hurtigt kan komme i gang med. 

CTR betyder Click Through Rate: Viser hvor mange der klikker på dit link på Google og over på din hjemmeside eller webshop. Hvis man f.eks. bare skriver: 

Det ovenstående lokker ikke rigtig nogen til at klikke på linket, og derfor vil linket modtage færre kliks end f.eks. denne side: 




Ved at forfatte en bedre og mere informativ title, kan du få flere kunder, men blot ved at udnytte de placeringer du har i dag bedre. Du kan se dette tip, som vi tidligere har lavet om CTR optimering.

3. SEO tekster

Dine SEO tekster skal spille og være lige efter bogen, ellers kan du ikke opnå gode placeringer. Teksterne skal være så lange som muligt, men de skal samtidig også være fyldt med relevant stof; hvis det bare er ”tom snak”, så giver det ikke værdi til din side.

Dine SEO tekster skal for det første ikke skrives til mennesker, rigtig mange tror desværre stadig, at teksterne skal skrives til Google. Mange skriver deres tekster, så deres søgeord indgår alt for mange gange. Tidligere gav det pote med bedre placeringer, men i dag skal man faktisk ikke have søgeordet så meget med i teksten, det skal dog stå der.

Hvis du holder dig til to regler, er du rigtig godt på vej til at skrive gode tekster. For det første er det vigtigt, at du undersøger den enkelte side og finder frem til alle de søgeord, som er relevante for siden. Det gør du ved at lave en søgeordsanalyse.

De ord du gerne vil findes på, skal forefindes ca. 0,5 til 2% i teksten - ikke mere end det. Hvis du tjekker søgeord på dine konkurrenter ved at bruge de samme søgeord, som du selv vil findes på, kan du hurtigt se, hvor lange deres tekster er, og på den måde finde frem til, hvor lang din tekst skal være. Det er altid en god idé lige at lave den lidt- eller meget længere end dine konkurrenters tekster.

Du kan få hjælp ved at bruge vores ordtæller her.

4. Video på siden 

En video er god til mange ting. Den kan informere omkring dine produkter og lokke kunden til at tage kontakt. Dog skal du være opmærksom på, at videoer på over 40 sekunder sjældent bliver set til ende på din hjemmeside. 

Dine videoer skal have nogle klare call to actions, så du får værdi ud af dem. Men selve grunden til at vi ønsker at bruge dem i SEO delen er, at de hjælper til at fastholde de besøgende, du har på sitet. Rigtig mange elsker at se videoer i stedet for at læse tekster, og derfor er det en god ide at supplere med videoer. 

Når du kan få folk til at blive længere tid på dit website, så kan Google se det, fordi det tager et stykke tid, før en given bruger kommer tilbage til Google igen. Altså må din side være god, hvis de besøgende bliver der i lang tid. Derfor anbefaler vi, at du bruger video på din hjemmeside eller webshop, både for at konvertere bedre, men også for holde på de besøgende. 

5. Call to actions

Det er ikke bevist at gode call to actions hjælper på dit SEO, men vi må gå ud fra, at Google kan se, at folk finder det, de søger. Hvis de f.eks. udfylder en formular eller lægger noget i kurven hos dig, så kommer de jo sjældent tilbage til Google. De må derfor have fundet det, de søgte. Det sender Google endnu et signal om, at dine side er gode. Derfor er det lige så vigtigt i SEO delen at arbejde med call to actions, da det både giver flere kunder, men også giver kunderne det de søger. Call to actions er f.eks. at jeg siger til dig: ”Udfyld formularen og få hjælp af specialister”. Det kan også være en formular i bunden, i siden eller en pop up. Det gælder om at lokke kunderne til at gøre det, du ønsker, de skal gøre. Netop denne øvelse er noget af det, som de fleste glemmer at arbejde med. 


  1. Ugyldig indtastning
  2. Ugyldig indtastning

6. Søgeordsanalyse

Men hvor skal du starte? Du skal starte med at lave en søgeordsanalyse, som definerer alle de søgeord, som din side handler om. Det er ikke blot de store søgeord på forsiden, eller på de enkelte produkter, det er hele sitet.

Det er ved søgeordsanalysen, at du danner grundlaget for alt dit SEO arbejde, og du må ikke springe over, hvor gærdet er lavest. Det er det vigtigste fundament. Du skal derfor tage dig god tid til at lave en god søgeordsanalyse.

Du kan bestille en søgeordsanalyse her.

7. Linkbuilding

Når man er færdig med SEO på sitet, så venter et helt nyt kapitel- nemlig ekstern SEO, eller linkbuildling. Det er som regel en on-going og vedvarende proces. Google ser selvfølgelig værdi i dit site i form af alle ovenstående ændringer, men den allerstørste faktor for Googles vurdering af dit site er de links, som peger over på dit website fra andre sites. De tæller nemlig som en anbefaling.Tidligere gjaldt det bare om at få så mange links som muligt. I dag er det noget mere kompliceret at lave linkbuilding. Man skal for det første sørge for at gøre det ordentligt, men hvad er ordentligt?

Vi har skrevet et helt indlæg om linkbuilding, hvor du kan finde meget mere information om emnet. Det er et meget vigtigt emne, og noget man bliver nødt til at sætte sig dybt ind i, hvis man selv vil lave det.Noget af det du selv kan gøre er at tjekke din linkprofil på ahrefs.com for at se, hvor mange indgående links du har og så finde ud af, om du har nogle leverandører, som ikke linker til dig, men som du evt. kan få til at linke til dit website. 

Når du begynder at arbejde med linkbuilding, skal du være opmærksom på, at der er noget, som hedder ankertekst, som du skal kende til. Ankerteksten ovenfor i linket til siden om linkbuildling er ”linkbuildling.” Det er altså det ord du trykker på, når du klikker på linket, som er din ankertekst. 

Din ankertekst må ikke indeholde dit primære søgeord for mange gange, faktisk må det helst ikke overstige 10% af den samlede tekst. Dog er det lidt anderledes på undersider, hvor man kan finde eksempler på meget høje ankertekster, hvilket giver en bedre placering. Men man skal huske at holde sig for øje, at det er et signal til Google om, at man arbejder med SEO, og derfor kan være til fare for dit site at have en for høj ankertekst. 


Linkbuilding er ikke noget, man skal kaste sig over, hvis man ikke har helt styr på det. Derfor anbefaler vi sjældent at lade nogen lave linkbuilding, som ikke har arbejdet med det i minimum 2 år.

Lad os hjælpe dig med at komme videre med SEO - Udfyld formularen

FÅ ET TILBUD!

  1. Ugyldig indtastning
  2. Ugyldig indtastning
  3. Ugyldig indtastning

Uforpligtende

checker  Et tilbud er 100% uforpligtende

checker  Vi gennemgår dit website

checker  Vi analyserer potentialet

checker  Vi opsætter mål i tilbuddet

checker  Vi sender tilbuddet på mail

FØLG OS PÅ FACEBOOK

 

HER HOLDER VI TIL?

Kolding C | Aalborg SV | København K | Nykøbing Sjælland

Copyright © 2016 River Online ApS - CVR 36489987 -