✔️ Specialister med +6 års erfaring
✔️ Skræddersyede løsninger, der matcher din virksomheds behov
✔️ Fleksible aftaler og kun én måneds binding
PRISEKSEMPLER
Nedenfor kan du se, hvordan din aftale hos River Online kan se ud
Eksempel 1
* Alle priser fastsættes individuelt.
- Sikring af tilstedeværelse på nøglesøgeord via Google Ads.
- Remarketing indsats på leads som ikke konverterer første gang.
- Dashboard med live adgang til data, kilder og antal leads.
- Løbende optimering af resultater.
- Månedlig møde med din specialist omkring resultater og indsats.
Eksempel 2
* Alle priser fastsættes individuelt.
- Sikring af tilstedeværelse på nøglesøgeord via Google Ads.
- Fokuseret indsats på LinkedIn og/eller META mod rette målgruppe.
- Dashboard med live adgang til data, kilder og antal leads.
- Grafisk assistance til kampagnemateriale.
- Løbende optimering af resultater.
- Månedlig møde med dine specialister omkring resultater og indsats.
Eksempel 3
* Alle priser fastsættes individuelt.
- Sikring af tilstedeværelse på nøglesøgeord via Google Ads.
- Fokuseret indsats på LinkedIn og/eller META mod rette målgruppe.
- Udarbejdelse af Funnel implementeret på hjemmesiden.
- Mailmarketing strategi (fx. opsamling af mails via whitepaper).
- Videoproduktion af casestory fra eksisterende kunde.
- Dashboard med live adgang til data, kilder og antal leads.
- Grafisk assistance til kampagnemateriale.
- Løbende optimering af resultater.
- Månedlig møde med dine specialister omkring resultater og indsats.
Book et indledende møde med en af vores eksperter
Er du klar til at tage det første skridt mod at styrke din online tilstedeværelse?
Udfyld formularen, og send din besked direkte til vores team. En af vores eksperter vil hurtigt tage kontakt til dig for at planlægge et indledende møde, hvor vi kan drøfte dine behov og finde den bedste løsning for dig.
Vi ser frem til at høre fra dig og hjælpe dig videre!
FAQ – Ofte stillede spørgsmål
Virker det for alle B2B virksomheder?
Der er ingen “one solution fits all”, og vi analyserer altid den enkelte virksomheds profil, målgrupper, konkurrenter m.m. inden vi indgår et samarbejde. Der findes B2B virksomheder vi siger nej til, men vi vil kunne hjælpe langt de fleste virksomheder med at skaffe flere kvalificerede leads.
Læs mere om B2B inden for industri
Hvad koster et lead?
Det er altid svært at svare præcist på hvad et lead vil koste inden man går igang. Ofte vil prisen på et lead og løbende falde i takt med at man øger kendskabet til virksomheden i den rette målgruppe, mens at kunderejsen også ofte tager tid.
Vi arbejder dog altid med en forståelse af værdien af et lead, ud fra en kalkyle på livstidsværdi delt med antal leads det kræves pr. kunde.
Alle disse data følges tæt i vores dashboards så vi altid sikrer at være profitable i samarbejdet.
Hvad betyder det at have en effektiv funnel?
Når man taler om at arbejde med sin funnel, handler det om at arbejde med alle aspekter af sin potentielle målgruppe.
Nogle vil slet ikke være i markedet efter jeres ydelser (kaldet top-funnel), andre vil gå med overvejelser og måske endda være i researchfasen (kaldet mid-funnel), mens enkelte vil være i bottom-funnel efter at have udvist interesse eller aktivt søge en løsning.
- Top-funnel: Bred målretning, hvor fokus i annoncerne er at tale om nogle udbytter/konsekvenser der nemt kan relateres til fra kunden.
- Middle-funnel: Her er målet at skabe thought leadership via at oplyse og bygge tillid hos målgruppen – eksempelvis gennem cases, “how to” og videndeling.
- Bottom-funnel: Målretning mod dem, der aktivt har udvist interesse, eller laver søgninger der direkte viser intention om at søge løsning/partner.
De enkelte stadier i kundens “parathed” skal behandles forskelligt, og det er vigtigt at have en klar strategi herfor.