Chat with us, powered by LiveChat
online marketing by River Online

Google.de er i kraftig vækst



 Auto - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.de pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 201.000



Fjernsyn vs. Fernseher

 Fjernsyn - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.dk pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 2.900

 Fernseher - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.de pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 74.000



Tøj vs. Kleider 

 Tøj - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.dk pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 14.800

 Kleider - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.de pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 135.000



Køleskab vs. Kühlschrank

 

 Køleskab - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.dk pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 9.900

 Kühlschrank - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.de pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 110.000



Møbler vs. Möbel

 

 Møbler - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.dk pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 22.200

 Möbel - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.de pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 135.000



Legetøj vs. Spielzeug

 Legetøj - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.dk pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 8.100

 Spielzeug - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.de pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 22.200



Mobil vs. Handy

 Mobil - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.dk pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 5.800

 Handy - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.de pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 90.500



Sko vs. Schuhe

 Sko - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.dk pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 27.100

 Schuhe - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.de pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 165.000



Rejser vs. Reisen

 Rejser - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.dk pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 33.100

 Reisen - Gennemsnitlige antal søgninger på Google.de pr. mdr. målt over de seneste 12 måneder = 110.000

 



I disse grafer skal man tage højde for, at søgningerne på Google også ændrer sig, både i Tyskland og i Danmark. Vi bliver bedre til at Google, og vores søgninger bliver mere og mere specifikke. Vores Google-forespørgsler har derfor ændret sig, og vi ser derfor, at mange søgninger i dag bliver længere, i stedet for at søge på enkeltstående ord.


 

"Afbudsrejser til Tyrkiet"


"Hjørnesofa"

Da flere og flere søger efter søgeordskombinationer på Google, må vi gå ud fra, at en del af de fald, vi ser i søgeforespørgsler, er gået over på andre søgninger, som er mere specifikke. Derfor behøver en graf, som er nedafgående på et enkeltstående søgeord som f.eks. møbler, ikke nødvendigvis at betyde, at forespørgslerne går ned, da alle søgninger på en branche skal sammenholdes.

Vi har derfor stadig vækst i Danmark på det samlede antal søgninger på Google, men i Tyskland er væksten større og hurtigere. Derfor er det en god ide for danske virksomheder at tage skridtet ind i Tyskland og få del i den vækst, som findes på det tyske online marked.

⇩ GRATIS ANALYSE - Få testet dit Google Ads, SEO, Facebook ⇩

  1. (*)
    Indtast venligst dit navn foroven
  2. (*)
    Indtast venligst en gyldig e-mail foroven
  3. Indtast venligst et telefonnummer foroven
  4. ⇦ Få en SEO Analyse
    Indtast venligst en hjemmesideadresse foroven
  5. ⇦ Få en Google Ads Analyse
    Indtast venligst et 10-cifret Google Ads ID foroven
  6. ⇦ Få en Facebook Analyse
    Indtast venligst URL til Facebooksiden foroven

   Læs mere om 360 Analysen her

Referencer

                                                    FMP Badge whitesmall

 

Copyright © 2019 River Online ApS - CVR 36489987