I Google Merchant Center er der kommet en række nye funktioner, hvor du f.eks. kan smugkigge på dine konkurrenters produktpriser....
Læs mere
Vi vil alle gerne have besøgende på vores hjemmeside eller i vores app. Det får man typisk ved brug af...
Læs mere
Du kender til remarketing, in-market og custom intent. Du ved, at disse målretningstyper kan bruges på dine søgekampagner og videokampagner....
Læs mere
Google har for nylig lavet en ny målretningsmulighed, som kan hjælpe rigtig mange virksomheder med at målrette relevante annoncer. Den...
Læs mere
Troede du lige, at ”My Business” kun var for din virksomhed? Så tager du fejl. Google giver nemlig dine konkurrenter...
Læs mere
Hver dag bruges der tusindvis af kroner på Google Shopping, men der er alt for lidt fokus på kvaliteten af...
Læs mere
Vil du være sikker på, at du får noget for pengene, når du annoncerer online? Vil du f.eks. undgå at...
Læs mere
SEM handler om at gøre din virksomhed og dine produkter mere synlige. Med effektiv markedsføring på søgemaskiner kan du nemlig...
Læs mere
Når man annoncerer på Google Ads, Facebook eller et andet online medie, kan man vælge at betale for sine annoncer...
Læs mere
Vil du gerne annoncere til dine konkurrenters besøgende? I 2018 blev det muligt, men ikke mange bruger det endnu! Måden...
Læs mere