170+ tilfredse kunder

Kontakt River Online nu

Du får en personlig kontaktperson

Du kan opsige abonnementet hver måned – ingen risiko

Vi sikrer 100 % gennemsigtighed i samarbejdet

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Vores proces

Det kan du forvente

1

Indledende møde

Her ønsker vi at få forståelse for din virksomhed, jeres udfordringer og ønsker til samarbejdet.

2

Strategi

Ud information fra det indledende møde vil vi udarbejde en strategi deres matcher jeres profil og ønsker til udbyttet af samarbejdet. Strategien præsenteres og tilpasses i samarbejde med jer inden vi går til implementering.

3

Implementering

Den aftalte strategi omsættes til opbygning af kampagner, målgrupper og budskaber tilpasset det enkelte medie og jeres USP'er.

4

Optimering

Den implementerede strategi overgår nu til løbende optimering af resultater. Dette foregår i tæt samarbejde med feedback fra jeres sælgere, for at sikre løbende konsensus om værdien af samarbejdet.

Ofte stillede spørgsmål

Vi har svarene på dine spørgsmål

Hvornår blev RIver Online stiftet?

Vores oprindelse går tilbage til 2011 i Kolding, og vores GmbH blev grundlagt i 2018. Siden da har vi aktivt og succesfuldt hjulpet kunder inden for performance marketing.

Hvor stort er jeres team?

Vi er i dag 20 fuldtidsmedarbejdere i Danmark og 5 i Hamburg – et sammentømret team med klare specialiseringer. Siden 2011 har vi arbejdet med kunder fra næsten alle brancher – fra den lokale butik til internationale B2B- og B2C-virksomheder. Vores erfaring, specialistviden og tydelige ansvarsområder sikrer, at du hos os ikke bare får resultater, men også reel support.

Hvor lange er jeres kontrakter?

Vores kontrakter kan som udgangspunkt opsiges fra måned til måned – Dette skyldes at vi tror på at fastholde vores koner via resultater og kvalitet, og ikke på binding. Derudover har du mulighed for at sætte samarbejdet på pause, hvis der fx opstår større investeringer eller midlertidige cashflow-udfordringer.

Hvornår kan jeg forvente at se resultater?

Det spørgsmål får vi naturligvis ofte. Vi er altid ærlige og transparente, og vil gerne besvare dette spørgsmål efter vi har kigget nærmere på din forretning og din data.

Hvor stort en udgift skal jeg regne med?

Vores kunder investerer afhængigt af mål og setup mellem 10.000 kr. og 750.000 kr. om måneden i annoncering. Det er altså noget vi gerne vil give dig et konkret estimat på efter at have kigget på din forretning.

Hvad koster samarbejdet?

Prisen afhænger af den konkrete løsning og behov. Kontakt os gerne, så finder vi sammen ud af, hvilken løsning og budgetramme der passer bedst til din virksomhed.

Arbejder I både med B2B og B2C?

Ja, vi har mange års erfaring med begge segmenter og kan skræddersy løsninger, der passer til din målgruppe.

Hvilke kanaler arbejder I med?

Vi er specialister inden for SEO, Google Ads, Meta (Facebook/Instagram), LinkedIn, e-mailmarketing og videoproduktion.

Hvordan starter et samarbejde?

Typisk med en uforpligtende samtale, hvor vi gennemgår dine mål og udfordringer – derefter laver vi et forslag til en løsning og budgetplan.

Hvordan måler I succes?

Vi arbejder altid med klare KPI’er og rapportering, så du kan følge udviklingen og se værdien af indsatsen.

Kan jeg få sparring uden at binde mig?

Ja – vi tilbyder en indledende analyse og rådgivning, hvor du kan få indsigt i dit potentiale, inden du beslutter dig.

Når du klikker på »Accepter«, giver du samtykke til, at der gemmes cookies på din enhed.

Accepter
Konfigurer manuelt

Indstillinger for databeskyttelse

Væsentlige cookies

Nødvendigt

Accepter alle
Gem indstillinger
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.