Brandkoncepter, indhold og fortællinger
Har I brug for hjælp til at definere jeres brand, få indkapslet de rette budskaber eller skabe indhold, der taler til målgruppen?
Vi har et tæt samarbejde med det Aarhus-baserede brand experience-bureau First Coffee, der specialiserer sig i at udvikle brandkoncepter, -oplevelser og -indhold, særligt for den danske turismebranche.
Dennis Østergaard
Founding Partner & Senior Advisor
First Coffee arbejder udelukkende med udvikling og markedsføring af oplevelser i den danske turismebranche. Holdet består af tænkere, designere, marketingfolk og digitale snedkere, der igennem de sidste 10 år har arbejdet dedikeret med visuel formidling, branding, brugerundersøgelser, brugeroplevelser, servicedesign, adfærdsdesign, m.m.
Bureauet har løst opgaver for flere danske destinationer og aktører, bl.a. Destination Fyn, Hotel Royal, Visit Aarhus, Esmark, Destination Nord og Destination Sønderjylland.
– Vi glæder os til at kunne hjælpe endnu flere destinationsselskaber og aktører i de kommende år, gennem vores samarbejde med River Online. Vores mission er at blive de bedste i branchen til at bygge bro mellem det, vi kalder insight, innovate og impact: indsigt i markeder og målgrupper, innovation og kreativitet samt effektfuld eksekvering, siger Dennis Østergaard, der er Partner & Senior Advisor i First Coffee.
First Coffees kompetencer tæller bl.a. markedsanalyser og brugerundersøgelser, facilitering af ide og innovationsprocesser samt content i form af grafisk design, video- og tekstproduktion til sociale medier og andre relevante platforme.
Eksempler på kunder vi har hjulpet på det tyske marked
Eksempler på kunder, vi har hjulpet på det tyske marked