Står du på tærsklen til at skulle vælge en samarbejdspartner, der kan varetage og udvikle din virksomheds digitale marketing?
I dette blogindlæg dykker vi ned i nogle af de funktioner, som for nogen kan være mindre velkendte, hvis man ikke er dybt inde i Google Ads.
Bliv klogere på forskellene mellem ChatGPT og Googles BART/GEMINI, og hvordan du kan bruge disse til din egen fordel i SEO-arbejdet.
Uanset om din virksomhed opererer på B2B- eller B2C-markedet, er en velovervejet kampagnestruktur afgørende for din annoncering på Google.
Lad os tage et kig på de trends, som vi forventer at se i 2024 inden for SEO – og hvordan du får succes med din hjemmeside.
“Advantage+”-kampagner på Meta og personlig annoncering på LinkedIn er to nye interessante kampagnemuligheder.
Det er 2024 – og afgørende at tilpasse sig den seneste udvikling, hvis man ønsker at maksimere effektiviteten af sine Google Ads-kampagner.
Læs, hvad Anders mener, du som minimum skal have helt styr på, for at få succes på det store tyske marked for e-handel.