Skip to main content

Sidste års succes-strategi er ingen garanti for succes i år. Med de stadig voksende og mere omfattende mærkedage som Black Friday, Cyber Monday og juleudsalget, så er det vigtigere end nogensinde at have en ordentlig marketingstrategi på plads for at få mest muligt ud af sine markedsføringskroner samt de købelystne onlineshoppere.

Derfor afholder Google d. 5. og 6. september et event på deres europæiske hovedkontor i Dublin, som skal give insights, tips, tricks og masser af sparring til at kunne skabe succesfulde kampagner i disse shopping-højtider… og selvfølgelig er vi hos River Online med når det går løs, og derfor deltager min kollega Casper Hessellund og jeg i begivenheden.

2 dages intensiv læring, inspiration og sparring

I løbet af de 2 dage, som eventet strækker sig over, er vi på pletten til at indsamle al den nye viden de kan, for herefter at kunne benytte det på tværs af River Online’s kunder.

Nogle af emnerne på agendaen er blandt andet:

  • Sæsonprægede trends, salgsperioder & vigtigheden af mobil
  • Fang efterspørgslen i Search, dækning af søgeord samt DSA-kampagner
  • Fang efterspørgslen i Shopping: Højtidsstrategier
  • Brug målgruppesignaler til at forstå dine kunder

Ydermere vil vores udsendte konsulenter deltage i 2 workshops:

  • Audience lab – Få indsigt i målgruppesignaler gennem hele købstragten
  • Google Shopping Clinic – Optimering af produktfeeds til bedst mulig kvalitet

I pauserne mellem de forskellige oplæg og workshops er der rig mulighed for sparring og netværke med andre Google Partnere, som deltager ved eventet.

Er din strategi klar til Black Friday?

Selvom Black Friday først er i slutningen af november, så bør du allerede nu begynde at planlægge og forberede hvordan du vil angribe markedet og dine potentielle kunder.

  • Hvilke kampagner vil du køre?
  • Hvem vil du ramme?
  • Har du opbygget dine remarketinglister, eller bør du lave nogle tiltag allerede nu til at indsamle disse, for herefter at kunne målrette imod dem til højtiderne på tværs af kampagnerne?
  • Er dit Shopping-feed optimeret? Det er ikke nok ”bare” at have et Shopping-feed, da dette danner grundlag for at Shopping-kampagner kan performe.

Vores specialister sidder klar til at hjælpe dig og din virksomhed med at generere relevant trafik samt flere salg og leads.
Kontakt os i dag på 80 600 400 for en uforpligtende snak.

Gratis Tool Box

Få overblik over din hjemmeside, dine tekster og meget andet

Vi har gennem flere år udviklet en lang række værktøjer, som vi selv har gjort og gør brug af i vores daglige arbejde. Nogle af dem har vi gjort tilgængelige for alle i vores gratis tool box.

 

Se værktøjskasse