online marketing by River Online

FÅ EN GRATIS ANALYSE

Gratis Analyse af dit SEO, AdWords & Facebook. 100% uforpligtende!

Få en gratis 360 Analyse!

Links der giver resultater!

Hos River Online har vi flere stærke kanaler at trække på, når det gælder linkbuilding. Vi har bl.a. et stort bloggernetværk som vi har et tæt og allerede afstemt samarbejde med, hvor vi laver outreach linkbuilding, som i dag er kendt som content marketing. Her får vi den gode historie ud, samtidig med, at vi får backlinks (links som peger mod dit websted) i artiklen, som har en stor SEO mæssig betydning. Vi kan få historier til at forplante sig fra kendte bloggere til mindre kendte, og det spreder sig som ringe i vandet. Vi har både meget kendte A bloggere i vores netværk, og rigtig mange ”almindelige” bloggere samt forbindelser til journalister ved forskellige nyhedssites.

Det er en blanding af kvalitetslinks og almindelige backlinks, som giver de bedste placeringer på Google, og det ved vi hos River Online. En god blanding og en naturlig linkprofil skaber placeringerne på Google. Samtidig med, at vi laver linkbuilding, har vi et stort fokus på branding og marketing, så du både får bedre placeringer på Google, men også får branding og marketing ud af arbejdet.

Vi bruger egenudviklede værktøjer til at screene Google, for at finde frem til de bedste artikler som du endnu ikke har kendskab til, men som dine konkurrenter har. Dette giver os mulighed for først at lave linkudligning i forhold til konkurrenterne. Vi har et helt team, som ikke laver andet end at lave artikler og links til vores kunder, og de ved, hvad de laver. Vi kan i løbet af få dage give dig et samlet overblik over alle danske sites, som kunne give dig gode relevante links og mere omtale på nettet.

outreach linkbuilding

Links er anbefalinger

Hver gang du får et backlink fra en artikel, tæller det som en anbefaling, fra den som laver linket til din side. Det er vigtigt at have mange anbefalinger, for at få gode placeringer på søgemaskinerne. Linkene skal være af god kvalitet. De skal bl.a. skifte i struktur, da de altså ikke må ligne hinanden fra gang til gang, da søgemaskinerne så kan se en sammenhæng, hvorefter dine links taber værdi eller direkte tæller negativt.

  1. Ugyldig indtastning
  2. Ugyldig indtastning

Linkværdien har ændret sig radikalt 

For bare 5 år siden var det mængden af links til hjemmesiden eller webshoppen, som gav det store udslag i gode placeringer. Hvis man bare fik 1000 eller måske 10.000 links fra et domæne, så kunne man få gode placeringer. Det virker ikke mere. I dag tæller det faktisk meget negativt, når du får mange links fra et domæne. Vi siger som hovedregel, at du maksimalt må have 20 % af dine samlede indgående links fra et domæne. Dette kom af den store, og meget velkendte Google opdatering Google Penguin, som udkom første gang  den 24 april 2012. Mange SEO folk, som har arbejdet med SEO før den tid, husker stadig hvordan situationen ændrede sig radikalt. De SEO konsulenter som dengang fandt den nye formel, kan i den grad kalde sig for SEO specialister - det gjorde vi selvfølgelig.

I dag skal du have kvalitetslinks fra mange domæner. Mange forbinder gode links med links fra flotte og velrespekterede sider, og det er også delvis rigtigt. Det Google dog lægger stor vægt på i dag, er deres syn på gode links, og det er ikke altid helt det samme, som vi ellers forbinder med "et godt link".

  1. Links skal helst komme fra et nyt domæne hver gang
  2. Links skal helst komme fra en ny IP lokation hver gang, da det viser Google, at siden ikke ligger i en "blog cloud" og derfor må være "gode links"
  3. Links skal hovedsageligt linke til forsiden af dit domæne, herfra skal din menustruktur sprede din linkværdi. Vi mener, at min. 60-70 % af dine links, skal gå direkte til forsiden
  4. Links til forsiden må ikke overstige 10 % i ankerteksten. Mange har gode erfaringer med at gå op på 15-25 %, men det er farligt, da det er meget gennemskueligt for Google, at der udføres linkbuilding
  5. Links fra domæner med høj trust. Det kan du kontrollere på ahrefs.com
  6. Links fra bloggere med høj social omtale og som har mange mentions på nettet
  7. Links fra mindre troværdige sider giver en adspredelse i IP adresserne, og er gode til netop det
  8. Det er vigtigt at sprede sine links fra samarbejdspartnere, gode og kendte bloggere, mindre kendte bloggere, kommentarer og kataloger. De sidstnævnte giver ingen værdi, men bruges for at få en høj adspredelse og for at give en naturlig linkprofil
  9. Content marketing er en god måde at skabe links på. Få en blog, skriv gode artikler omkring dit produkt og udlever information som andre vil dele. Rigtig gode artikler bliver delt og linket til
  10. Pressen er en god måde at få links på. At få links ved hjælp af gode historier og pressemeddelelser, er en af de ofte benyttede muligheder for at skabe gode links fra sider med meget høj trust. Vi har bl.a. hjulpet vores kunder med af få links fra borsen.dk, jv.dk, markedsføring.dk samt flere.

Kun de gode links tæller?

Gode links er ikke det eneste du skal fokusere på. Du skal nemlig have fjernet de links, som er dårlige eller i hvert fald lave dem om. I gamle dage kunne man bare bygge nogle flere links, og så lå man i toppen igen. I dag er fjernelse af dårlige links en lige så vigtig del af linkbuilding som det at bygge dem. Jeg giver dig her et par eksempler, på de links du skal lave om, eller vurdere, om de skal fjernes:

  1. Links som er sidewide, dvs. når du får mange links fra et domæne. De skal enten fjernes eller laves om til udelukkende at indeholde et par links
  2. Links fra Rusland, Indien osv. er et totalt no go. Du skal have klart den højeste koncentration fra dit eget land.

Du får lavet linkbuilding, men det virker ikke?

  1. Du får mange gode links, som tilsyneladende er fra forskellige domæner. Men desværre ligger de på den samme IP. Søg evt. efter IP Bulk checker på Google, og tjek dine sidst byggede links
  2. Dine ankertekster indeholder kun, eller næsten kun, money keywords (dvs. at dit søgeord indgår i næsten alle de links, du får lavet).

Vi hjælper dig til tops med gode links! 

Vi har et bredt content marketing netværk

Vi har et stort netværk af bloggere som vi kan kontakte med en ny kampagne i morgen, og det bedste er, at vi har forhandlet priser med dem så mange gange, at du allerede fra starten får gode links til en god pris. Vi har både meget kendte bloggere i vores netværk og rigtig mange almindelige bloggere.

Vi bruger nogle specielle værktøjer til at screene Google, for at finde frem til de links, som du endnu ikke har fået, selvom alle dine konkurrenter har fået dem. Vi har et helt team som ikke laver andet end at lave links til vores kunder, og de ved hvad de laver. Vi kan i løbet af få dage give dig et samlet overblik over alle danske sider, som kan give dig gode og relevante links.

Kontakt os nu - vi ved hvad vi laver!

⇩ Få en gratis Google Ads, SEO & Facebook analyse samt et tilbud ⇩

  1. (*)
    Ugyldig indtastning
  2. (*)
    Ugyldig indtastning
  3. Få en SEO Analyse
    Ugyldig indtastning
  4. Få en AdWords Analyse
    Ugyldig indtastning
  5. Få en Facebook Analyse
    Ugyldig indtastning

     Læs mere om 360 Analysen her

                                                                  

 

Copyright © 2018 River Online ApS - CVR 36489987