Skip to main content

Payoffs

Hej og velkommen til ugens tip. Mit navn er Michael Bang og jeg er e-handelsekspert her ved RiverOnline.
I dag vil jeg give dig et tip til din webshop, som du kan bruge.

Payoff – hvad er det?

I dag skal vi snakke om ”Payoff”, og hvad er så et payoff?

Et payoff skal ses som et løfte, et løfte som du giver til dine kunder. Det er det, der skal give den sidste dråbe i vægtskålen, som gør at kunderne handler hos dig. Der skal være unikt og ikke mindst troværdigt. Det skal fortælle, hvorfor netop dit brand er unikt, og hvorfor dine kunder skal købe hos dig.

Eksempler

Nicehair.dk gør brug af fri fragt ved køb over 499, 1-3 dages leveringstid og du får point, når du handler.

Kommindo.dk tilbyder hurtig levering og ingen opstartsgebyr.

Ezzence har dag til dag-levering, 8,8 stjerner på trustpilot og de er e-mærket.

Bilka har gratis levering til nærmeste Bilka-, Føtex- og Netto-butikker, de har 30 dages returret og du kan også levere dine varer tilbage i varehuset.

Skousen har deres kundeservice åben fra kl. 9-22.00, de matcher laveste netpris.

Biva har gratis fragt på alle deres varer, prismatch og de har et showroom, hvor du kan se varerne.

Dette er blot et lille udpluk af eksempler på, hvordan du kan bruge disse payoffs aktivt til at få flere til at købe på din hjemmeside og til at skabe troværdighed.

Tak fordi, du kiggede med og jeg håber, du vil se med igen i næste uge.

Gratis Tool Box

Få overblik over din hjemmeside, dine tekster og meget andet

Vi har gennem flere år udviklet en lang række værktøjer, som vi selv har gjort og gør brug af i vores daglige arbejde. Nogle af dem har vi gjort tilgængelige for alle i vores gratis tool box.

 

Se værktøjskasse